Reklama i busback’i

Reklama się zmienia

Reklama służy do zwiększenia widoczności produktu lub usługi oraz do informowania opinii publicznej o dostępności i charakterze produktów lub usług.

Branża reklamowa ciągle się zmienia. Konsumenci stają się coraz bardziej sceptyczni wobec strategii marketingowych, a firmy starają się jakoś nadążyć. Wraz z rozwojem Internetu ludzie mają mniej cierpliwości do reklam i zrobią wszystko, aby ich uniknąć. Firmy muszą znaleźć nowe sposoby reklamy, które przyciągną uwagę odbiorców bez zbytniej inwazyjności.

 

Reklama w postaci busback’ów

Dlatego ważne jest, aby reklama była poparta dobrym designem, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i skłonić ich do zakupu produktu lub usługi oraz by nie była bezczelnie nachalna.

Jedną z takich form reklamy mogą być duże naklejki naklejane na tyły autobusów – tak zwany busback’i. Nie są one nachalne, a raczej dosyć naturalnie wtapiają się w krajobraz typowego ruchu miejskiego, przez co raczej nikt nie będzie się na nie skarżył. Co więcej, ci do których dana reklama jest kierowana będą mogli spokojnie zapoznać się z treścią i umilić sobie czas podczas stania w korku, w drodze do pracy. Co więcej. Tego typu reklamę możemy zaliczyć do stosunkowo tanich bo ich cena za obklejenie jednego tyłu autobusu to średnio około 1500 złotych za jeden miesiąc.

 

To dobra opcja

 

Reklama busback wydaje się być dobrą opcją dla tych, którzy nie chcą wydawać setek tysięcy na swój marketing oraz dla tych, którzy chcą swoją reklamę prezentować w sposób nieco bardziej subtelny i mniej nachalny. Polecamy się przyjrzeć także i tej gałęzi marketingu.